Avete una quistione?Chjamateci:+86 15986664937

A diferenza trà a generazione di energia fotovoltaica è a generazione di energia solare

1. L'energia di l'energia solare hè l'energia da i corpi celesti fora di a terra (principalmente l'energia solare), chì hè l'energia enormosa liberata da a fusione di nuclei d'idrogenu in u sole à una temperatura ultra-alta.A maiò parte di l'energia necessaria da l'omu vene direttamente o indirettu da u sole.

2. I combustibili fossili cum'è u carbone, l'oliu è u gasu naturale chì avemu bisognu per a nostra vita sò tutti perchè parechji pianti cunvertisce l'energia solare in energia chimica attraversu a fotosintesi è l'almacenanu in a pianta, è poi l'animali è e piante intarrati in terra vanu. attraversu una longa età geologica.forma.L'energia di l'acqua, l'energia di u ventu, l'energia di l'onda, l'energia di l'oceanu, ecc. sò ancu cunvertiti da l'energia solare.

3. A generazione di energia solare fotovoltaica si riferisce à un metudu di generazione di energia chì cunvertisce direttamente l'energia luminosa in energia elettrica senza prucessi termichi.Include a generazione di energia fotovoltaica, a generazione di energia fotochimica, a generazione di energia d'induzione di luce è a generazione di fotobioenergia.

4. A generazione di energia fotovoltaica hè un metudu di generazione di energia diretta chì usa i dispositi elettronichi di semiconductor di qualità solare per assorbe efficacemente l'energia di a radiazione solare è cunvertisce in energia elettrica.Ci sò cellule fotovoltaiche elettrochimiche, cellule fotoelettrolitiche è cellule fotocatalitiche in a generazione di energia fotochimica.L'applicazione hè di cellule fotovoltaiche.

5. A generazione di energia solare termica hè un metudu di generazione di energia chì cunverta l'energia di a radiazione solare in energia elettrica per via di l'acqua o di altri fluidi è dispusitivi di travagliu, chì hè chjamatu generazione di energia solare.

6. Prima cunvertisce l'energia solare in energia termica, è dopu cunvertisce l'energia termica in energia elettrica.Ci hè dui metudi di cunversione: unu hè di cunvertisce direttamente l'energia termica solare in energia elettrica, cum'è a generazione di energia termoelettrica di semiconductor o materiali metallici, elettroni termionici è ioni termionici in i dispositi di vacuum Generazione di energia, cunversione termoelettrica di metalli alcalini, è generazione di energia di fluidu magneticu. , etc.;Un altru modu hè di utilizà l'energia solare termale attraversu un mutore di calore (cum'è una turbina di vapore) per guidà un generatore per generà electricità, chì hè simile à a generazione di energia termale convenzionale, salvu chì a so energia termale ùn vene micca da u carburante, ma da u solar. .

7. Ci sò parechji tippi di generazioni di energia solare termica, soprattuttu cumpresi i seguenti cinque: sistema di torre, sistema di trough, sistema di discu, piscina solare è generazioni di energia di flussu d'aria termale.I primi trè sò cuncentrati sistemi di generazione di energia solare termale, è l'ultimi dui sò micca cuncentrati.

8. I sistemi di generazione di energia termica solare più promettenti attualmente in esistenza in u mondu pò esse divisu à pocu pressu in: sistemi di focalizazione parabolica à traversu, sistemi di focalizazione di u receptore cintrali o sistemi di focalizazione di torre solare è sistemi di focalizazione parabolica di discu.

9. I trè forme chì sò tecnicamente è economicamente fattibili sò: focusing parabolic trough tecnulugia di generazione di energia termica solare (riferitu cum'è tipu parabolic trough);cuncentrazione di a tecnulugia di generazione di energia termica solare di ricezione centrale (riferita cum'è tippu di ricezione centrale);puntu focusing parabolic discu tippu Tecnulugia di generazione di energia solare termica.

10. In più di i metudi tradiziunali di generazione di energia termica solare sopra citati, a ricerca in novi campi cum'è a generazione di energia solare è a generazione di energia solare hè ancu avanzata.

11. A generazione di energia fotovoltaica hè una tecnulugia chì cunvertisce direttamente l'energia luminosa in energia elettrica utilizendu l'effettu fotovoltaicu di l'interfaccia di semiconductor.Hè principarmenti cumpostu di pannelli solari (cumpunenti), controller è inverter, è i cumpunenti principali sò cumposti da cumpunenti elettroni.

12. Dopu chì i celi solari sò cunnessi in serie, ponu esse imballati è prutetti per furmà un modulu di cellula solare di grande spaziu, è dopu cumminati cù cuntrolli di putenza è altri cumpunenti per furmà un dispositivu di generazione di energia fotovoltaica.

13. A generazione di energia fotovoltaica hè una piccula categuria di generazione di energia solare.A generazione di energia solare include a generazione di energia fotovoltaica, a generazione di energia fotochimica, a generazione di energia d'induzione di luce è a generazione di energia fotobiologica, è a generazione di energia fotovoltaica hè solu una di a generazione di energia solare.


Tempu di post: Dec-30-2022