Avete una quistione?Chjamateci:+86 15986664937

Cosa hè un climatizzatore solare?

I pannelli solari portatili funzionanu catturà a luce di u sole è a cunvertisce in l'electricità utile per mezu di un dispositivu chjamatu regulatore di carica o regulatore.U controller hè allora cunnessu à a bateria, mantenendu carica.

Cosa hè un climatizzatore solare?

U climatizzatore solare assicura chì l'electricità generata da u pannellu solare hè trasferitu in modu intelligente à a bateria in una manera adattata per a chimica di a bateria è u livellu di carica.Un bon regulatore averà un algoritmu di carica multi-stage (in solitu 5 o 6 tappe) è furnisce diversi prugrammi per diversi tipi di batterie.I regulatori muderni di alta qualità includeranu prugrammi specifichi per e batterie di Lithium, mentre chì parechji mudelli più vechji o più economici seranu limitati à batterie AGM, Gel è Wet.Hè impurtante chì utilizate u prugramma curretta per u vostru tipu di bateria.

Un regulatore solare di bona qualità includerà una quantità di circuiti di prutezzione elettroniche per prutege a bateria, cumpresa a prutezzione di polarità inversa, a prutezzione di cortu circuitu, a prutezzione di corrente inversa, a prutezzione di sovraccarichi, a prutezzione di sovratensione transitoria è a prutezzione di sopratemperature.

Tipi di regulatori solari

Ci sò dui tipi principali di climatizzatori solari dispunibili per i pannelli solari portatili.Pulse Width Modulation (PWM) è Maximum Power Point Tracking (MPPT).Tutti anu i so vantaghji è svantaghji, chì significa chì ognunu hè adattatu per diverse situazioni di campeghju.

Modulazione di larghezza di impulsu (PWM)

Pulse Width Modulation (PWM), u regulatore hà una cunnessione diretta trà u pannellu solare è a bateria, è usa un mecanismu di "cambio veloce" per regulà a carica chì fluisce in a bateria.L'interruttore resta completamente apertu finu à chì a bateria righjunghji a tensione di u lavamanu, à quale puntu l'interruttore cumencia à apre è chjude centinaie di volte per seconda per riduce u currente mentre mantene a tensione constante.

In teoria, stu tipu di cunnessione riduce l'efficacità di u pannellu solare perchè a tensione di u pannellu hè calata per currisponde à a tensione di a bateria.In ogni casu, in u casu di pannelli solari di campeghju portable, l'effettu praticu hè minimu, cum'è in a maiò parte di i casi, a tensione massima di u pannellu hè solu intornu à 18V (è diminuisce cum'è u pannellu riscalda), mentri a tensione di a bateria hè di solitu trà 12-13V. (AGM) o 13-14.5V (Lithium).

Malgradu a piccula perdita di efficienza, i regulatori PWM sò generalmente cunsiderati una scelta megliu per accoppià cù pannelli solari portatili.I benefizii di i regulatori PWM paragunati à i so contraparti MPPT sò u pesu più bassu è a più grande affidabilità, chì sò cunsiderazioni chjave quandu campeghju per periodi di tempu estensi o in spazii remoti induve u serviziu ùn pò esse facilmente accessibile è pò esse difficiule di truvà Regulatore alternativu.

Tracciamentu di u puntu di putenza massima (MPPT)

MPPT di seguimentu di u puntu di putenza massima, u regulatore hà a capacità di cunvertisce l'eccessu di tensione in corrente addiziale in e cundizioni ghjusti.

Un controller MPPT monitorerà constantemente a tensione di u pannellu, chì cambia constantemente in basa di fatturi cum'è u calore di u pannellu, e cundizioni climatichi è a pusizione di u sole.Aduprà a tensione sana di u pannellu per calculà (traccia) a megliu cumminazione di tensione è currente, poi riduce a tensione per currisponde à a tensione di carica di a batteria per pudè furnisce un currente supplementu à a batteria (ricordate u putere = voltage x current) .

Ma ci hè una caveat impurtante chì reduce l'effettu praticu di i controller MPPT per i pannelli solari portatili.Per uttene un veru benefiziu da u controller MPPT, a tensione di u pannellu deve esse almenu 4-5 volti più altu ch'è a tensione di carica di a bateria.Dapoi chì a maiò parte di i pannelli solari portatili anu una tensione massima di circa 18-20V, chì pò calà à 15-17V quandu si calientu, mentre chì a maiò parte di e batterie AGM sò trà 12-13V è a maiò parte di e batterie di lithium trà 13-14.5V. a diferenza di tensione ùn hè micca abbastanza per a funzione MPPT per avè un veru effettu nantu à a corrente di carica.

Comparatu cù i cuntrolli PWM, i cuntrolli MPPT anu u svantaghju di esse più pesu in pesu è in generale menu affidabili.Per questa mutivu, è u so impattu minimu nantu à l'input di energia, ùn li vede micca spessu usati in sacchetti plegabili solari.


Tempu di post: 19-mar-2023