Avete una quistione?Chjamateci:+86 15986664937

generatore solare

U generatore solare genera l'electricità da a luce diretta di u sole nantu à u pannellu solare è carica a bateria, chì pò furnisce l'energia per lampade à risparmiu energeticu DC, registratori, TV, DVD, ricevitori di TV satellitari è altri prudutti.Stu pruduttu hà funzioni di prutezzione cum'è overcharge, overdischarge, short circuit, compensazione di temperatura, cunnessione di bateria inversa, etc. Puderà pruduce 12V DC è 220V AC.

Applicazione di u mutore

Puderà furnisce l'electricità per e zone remote senza elettricità, lochi salvatichi, attività di campu, emergenza domestica, zoni remoti, ville, stazioni di basa di cumunicazione mobile, stazioni di ricezione di terra satellitari, stazioni meteorologiche, stazioni di incendi forestali, posti di fruntiera, isule senza elettricità, pasture è. zoni pasturali, etc Si pò rimpiazzà parti di l 'energia di a reta naziunale, non-polluting, sicuru, è a nova energia pò esse usata cuntinuu per più di 25 anni!Adatta per prati, isule, deserti, muntagne, splutazioni forestali, lochi di riproduzione, barche di pesca è altre zone cù mancanza di energia o mancanza di energia!

principiu di travagliu

Da a luce diretta di u sole nantu à u pannellu solare per generà l'electricità, è per carricà a bateria, pò furnisce l'energia per lampade DC à risparmiu energeticu, registratori, TV, DVD, ricevitori di TV satellitari è altri prudutti.Stu pruduttu hà overcharge, overdischarge, short circuit, compensazione di temperatura, cunnessione inversa di a batteria è altre funzioni di prutezzione, pò pruduce 12V DC è 220V AC.Disegnu split, taglia chjuca, faciule da portà è sicuru d'utilizà.

U generatore solare hè custituitu da e trè parti seguenti: cumpunenti di cellula solare;cuntrolli di carica è scaricamentu, inverter, strumenti di prova è monitoraghju di l'urdinatore è altri equipaghji elettronichi di putenza è batterie o altre equipaghji di almacenamento d'energia è ausiliari di generazione di energia.

Cum'è un cumpunente chjave di e cellule solari, a vita di serviziu di e cellule solari di siliciu cristalinu pò ghjunghje à più di 25 anni.

Sistemi fotovoltaici sò largamente usati, è e forme basi di l'applicazioni di u sistema fotovoltaicu pò esse divisu in duie categurie: sistemi di generazione di energia indipendenti è sistemi di generazione di energia cunnessi à a rete.I principali spazii di applicazione sò principalmente in aerospaziali, sistemi di cumunicazione, stazioni di relè di microonde, giradischi TV, pompe d'acqua fotovoltaiche è alimentazione domestica in spazii senza elettricità è mancanza di energia.Cù i bisogni di u sviluppu tecnulugicu è u sviluppu sustinibili di l'ecunumia mundiale, i paesi sviluppati anu cuminciatu à prumove a generazione di energia fotovoltaica urbana cunnessa à a rete in modu pianificatu, principalmente per custruisce sistemi di generazione d'energia fotovoltaica in tettu di casa è rete centralizzata à grande scala à livellu MW. - sistemi di generazione di energia cunnessi.L'applicazione di sistemi solari fotovoltaici hè stata prumossa vigorosamente in u trasportu è l'illuminazione urbana.

vantaghju

1. Fornitura di energia indipendente, micca limitata da a situazione geografica, senza cunsumu di carburante, senza parti rotanti meccaniche, brevi periodi di custruzzione è scala arbitraria.

2. In cunfrontu cù a generazione di energia termale è a generazione di energia nucleare, a generazione di energia solare ùn causa micca a contaminazione ambientale, hè sicura è affidabile, ùn hà micca rumore, hè ecologicu è bella, hà una rata di fallimentu bassa è una longa vita di serviziu.

3. Hè facile à disassemble è assemblà, faciuli à spustà, è bassu costu di stallazione ingegneria.Pò esse facilmente cumminati cù l'edificazioni, è ùn ci hè micca bisognu di pre-incrustà linee di trasmissioni elevate, chì ponu evità u dannu à a vegetazione è l'ambiente è i costi di l'ingegneria quandu si ponenu cavi nantu à una longa distanza.

4. Hè largamente utilizatu in parechji apparecchi elettrici, è hè assai adattatu per e famiglie è l'apparecchi d'illuminazione in i zoni remoti cum'è paesi, pasture è spazii pasturali, muntagne, isule, autostrade, etc.

5. Hè permanente, finu à chì u sole esiste, l'energia solare pò esse usata per un bellu pezzu cù un investimentu.

6. U sistema di generazione di l'energia solare pò esse grande, mediu è chjuca, chì varieghja da una stazione di energia media di un milione di kilowatts à un gruppu di generazione di energia solare per una sola casa, chì ùn hè ineguagliata da altre fonti di energia.

A Cina hè assai ricca in risorse di energia solare, cù riserve teoriche di 1,7 trilioni di tunnellate di carbone standard annu.U putenziale per u sviluppu è l'utilizazione di e risorse di l'energia solare hè assai largu.


Tempu di post: Dec-30-2022