Avete una quistione?Chjamateci:+86 15986664937

Pannellu solare di siliciu monocristalinu

Una cellula solare, cunnisciuta ancu com'è "chip solar" o "cellula fotovoltaica", hè una foglia semiconductora optoelettronica chì usa a luce di u sole per generà direttamente l'electricità.I celi solari unichi ùn ponu micca esse aduprati direttamente cum'è fonte di energia.Cum'è una fonte d'energia, parechje cellule solari singuli devenu esse cunnessi in serie, cunnessi in parallelu è strettu in i cumpunenti.

Un pannellu solare (chjamatu ancu un modulu di cellula solare) hè una assemblea di parechje cellule solari assemblate, chì hè a parte core di u sistema di generazione di energia solare è a parte più impurtante di u sistema di generazione di energia solare.

Classificazione

Pannellu solare di siliciu monocristalinu

L'efficienza di cunversione fotoelettrica di i pannelli solari di siliciu monocristalinu hè di circa 15%, è u più altu hè 24%, chì hè a più alta efficienza di cunversione fotoelettrica di tutti i tipi di pannelli solari, ma u costu di produzzione hè cusì altu chì ùn pò micca esse largamente utilizatu in grande. quantità.usatu.Siccomu u siliciu monocristalinu hè generalmente incapsulatu da vetru temperatu è resina impermeable, hè forte è durable, è a so vita di serviziu hè generalmente finu à 15 anni, finu à 25 anni.

Pannellu Solare di Siliciu Policristalinu

U prucessu di pruduzzione di pannelli solari di siliciu policristalinu hè simile à quellu di pannelli solari di siliciu monocristallino, ma l'efficienza di cunversione fotoelettrica di pannelli solari di siliciu policristallino hè assai più bassu, è l'efficienza di cunversione fotoelettrica hè di circa 12% (l'1 di lugliu di u 2004, l'efficienza di cunversione fotoelettrica). di u listinu di Sharp in Giappone era 14.8%).di i pannelli solari di siliciu policristallino più altu di u mondu).In quantu à u costu di produzzione, hè più prezzu di i pannelli solari di siliciu monocristalinu, u materiale hè simplice di fabricazione, u cunsumu di energia hè salvatu, è u costu tutale di produzzione hè più bassu, cusì hè statu assai sviluppatu.Inoltre, a vita di serviziu di i pannelli solari di siliciu policristalinu hè ancu più corta di quella di i pannelli solari di siliciu monocristallino.In quantu à u rendiment di u costu, i pannelli solari di siliciu monocristalinu sò un pocu megliu.

Pannellu Solare Siliciu Amorfu

U pannellu solare di siliciu amorfu hè un novu tipu di pannellu solare di film sottile chì hè apparsu in u 1976. Hè cumplitamenti sfarente da u metudu di pruduzzione di pannelli solari di siliciu monocristalinu è policristallini.U prucessu hè assai simplificatu, u cunsumu di materiali di silicone hè assai chjucu, è u cunsumu di energia hè più bassu.U vantaghju principali hè chì pò generà electricità ancu in cundizioni di poca luce.Tuttavia, u prublema principali di pannelli solari di siliciu amorfu hè chì l'efficienza di cunversione fotoelettrica hè bassa, u livellu avanzatu internaziunale hè di circa 10%, è ùn hè micca abbastanza stabile.Cù l'estensione di u tempu, a so efficienza di cunversione diminuisce.

Pannellu solare multi-composti

I pannelli solari multi-composti si riferiscenu à i pannelli solari chì ùn sò micca fatti di materiali semiconduttori unicu.Ci hè parechje varietà di ricerca in parechji paesi, a maiò parte di i quali ùn sò micca stati industrializzati, soprattuttu cumpresi i seguenti:

a) Pannelli solari di sulfuru di cadmiu

b) Panel solar GaAs

c) Pannellu solare di selenidu d'indiu di rame


Postu tempu: Apr-08-2023