Avete una quistione?Chjamateci:+86 15986664937

Pannelli solari in casa

U pannellu solare di casa hè a parte core di u sistema di generazione di energia solare.A funzione di u pannellu solare hè di cunvertisce l'energia luminosa di u sole in energia elettrica, è dopu pruduce u currente direttu è almacenà in a bateria.I pannelli solari sò unu di i cumpunenti più impurtanti in a generazione di energia solare in casa, è a so rata di cunversione è a vita di serviziu sò fattori impurtanti chì determinanu se e cellule solari anu valore d'usu.Disegnu di cumpunenti: Progettatu secondu i requisiti di a Cummissione Elettrotecnica Internaziunale IEC: 1215: 1993 standard, 36 o 72 cellule solari di siliciu policristallino sò aduprate in serie per furmà diversi tipi di cumpunenti 12V è 24V.U modulu pò esse usatu in diversi sistemi fotovoltaici domestici, centrali fotovoltaiche indipendenti è centrali fotovoltaiche cunnesse à a rete.

Classificazione di l'applicazioni

Sistema di generazione d'energia pieghevule off-grid

Hè cumpostu principarmenti di cumpunenti di cellule solari, cuntrolli è batterie.Per furnisce l'energia à a carica AC, un inverter AC deve esse cunfiguratu.

Sistema di generazione d'energia cunnessu à a rete pieghevule

Vale à dì, a putenza DC generata da i moduli solari hè cunvertita in putenza AC chì risponde à i bisogni di a rete di rete attraversu l'inverter cunnessu à a griglia, è dopu direttamente cunnessu à a reta publica.U sistema di generazione d'energia cunnessu à a rete hà centralizati e centrali elettriche cunnesse à a rete à grande scala, chì sò generalmente centrali energetiche à livellu naziunale.

campu di applicazione

Folding User Power Solar

(1) I suministri di energia à piccula scala chì varienu da 10-100W sò usati in spazii remoti senza elettricità, cum'è altiplani, isule, spazii pastorali, posti di fruntiera, ecc. .;

(2) Sistema di generazione d'energia cunnessu à a griglia di u tettu di a casa 3-5KW;

(3) Pompa d'acqua fotovoltaica: risolvi l'acqua è l'irrigazione di pozzi prufondi in i zoni senza elettricità.

Campu di trafficu plegable

Cum'è luci di faro, luci di signali di trafficu / ferrovia, luci di signali di trafficu / signali di trafficu, luci di strada Yuxiang, luci d'ostruzzione à alta altitudine, cabine telefoniche senza fili di autostrada / ferrovia, fornitura di energia per spostamenti di strada senza assistenza, etc.

Campu di cumunicazione / cumunicazione plegante

Stazione di relè di microonde senza assistenza solare, stazione di mantenimentu di cable otticu, sistema di alimentazione di trasmissione / cumunicazione / paginazione;sistema fotovoltaicu telefuninu di trasportatore rurale, piccula macchina di cumunicazione, alimentazione GPS per suldati, etc.

Piega l'oceanu, i campi meteorologichi

Pipeline di petroliu è sistema di energia solare di prutezzione catodica, alimentazione di vita è di emergenza di piattaforma di perforazione di petroliu, equipaggiu di rilevazione marina, equipamentu di osservazione meteorologica / idrologica, etc.

Fornitura d'alimentazione per lampadina di casa pieghevole

Cum'è lampi di giardinu, lampi di strada, lampade portatili, lampade di campeghju, lampade di alpinismo, lampade di pesca, lampade di luce nera, lampade di tapping, lampade à risparmiu energeticu, etc.

Centrale fotovoltaica pieghevole

Centrale fotovoltaica indipendente di 10KW-50MW, centrale elettrica cumplementaria eolica-solare (diesel), diverse stazioni di ricarica di impianti di parcheggio à grande scala, etc.

L'edificazioni solari combinanu a generazione di energia solare cù i materiali di custruzzione per fà futuri grandi edifici autosufficienti in l'electricità, chì hè una direzzione di sviluppu maiò in u futuru.

Piegà altri campi

(1) Abbinamentu cù vitture: vitture solari / vitture elettriche, equipaggiu di carica di batterie, climatizzatori di vittura, ventilatori di ventilazione, scatuli di bevande fresche, etc.;

(2) Un sistema di generazione di energia regenerativa per a produzzione di l'idrogenu solare è e celle di combustibile;

(3) Fornitura di energia per l'equipaggiu di desalinizazione di l'acqua di mare;

(4) Satelliti, navi spaziali, centrali solari spaziali, etc.


Tempu di post: Dec-30-2022